Nieuwsbrief:

BMW  R 1250 GS - 2019

Bouwjaar:
2019
Kleur:
BLACK STORM METALLIC (DONKER ZWART METALLIC)
Vermogen:
100 kW
Teller:
28.977 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: sep. 2018 - okt. 2023
Koppel: 143 Nm
Afmetingen (LxBxH): 221 x 90 x 149 cm
Tankinhoud: 20 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Aantal eigenaren: 3
Fabrikant: Simako-BDM Elst Industrieweg 28 6662PA ELST GLD, NL 0481373400 http://www.simako-bdm.nl verkoop.elst@simako-bdm.nl

Deze motor staat nu bij ons in de showroom Elst

BTW niet verrekenbaar
Opties en Accessoires:
12 Volt contactdoos, Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Bandenspanningscontrolesysteem, Boordcomputer, Comfort-pakket, Connectivity, Cruise control, Dynamic pakket, Elektrisch variabele schokdemperafstelling, Handvatverwarming, Hill hold functie, LED koplampen, Middenbok, Stijlvariant Exclusive, Touring Pakket, Verwarmbare handvaten, Windscherm, Zwart motorblok




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Simako-BDM Elst
Industrieweg 28
Elst
Plan de route
0481-373400
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Belt" betekent: In de pioniersdagen van de motorfiets werd het achterwiel angedreven door een geheel van leer vervaardigde riem (belt). Vanaf de jaren twintig werd de belt voor ^primaire en secundaire aandrijving verdrongen door de ketting. Voor de achterwielaandrijving kwam later ook de cardanas. In de jaren tach­tig werd de industriële riem opnieuw op motorfietsen toege­past. De belt is tegenwoordig uitgevoerd in synthetisch rubber, versterkt met kunststofvezels en staalvlechtsel en voorzien van tanden. Inmiddels wordt de belt op een aantal motormodellen standaard gemonteerd als secundaire aandrijving. De voorde­len boven de gewone ketting zijn: geringere slijtage, vermin­derde noodzaak tot nastellen minder mechanisch lawaai en soepeler rijgedrag. Als primaire aandrijving heeft de belt de be­perking dat zij niet in een volledig gesloten kast kan lopen in verband met de warmteontwikkeling.
© 2000 - 2025 Motoroccasion