Nieuwsbrief:

HONDA  CB 125 F - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Blauw
Vermogen:
8 kW
Teller:
2.663 Km
Rijbewijs:
A1
Garantie:
Ja
honda - cb-125-f
honda - cb-125-f
honda - cb-125-f
honda - cb-125-f
honda - cb-125-f
honda - cb-125-f
honda - cb-125-f
honda - cb-125-f
honda - cb-125-f
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
te koop een CBF125 cb125f  waar " de kop vanaf is "    

* Bj 06-2025 , nederlands geleverd  eerste eigenaar
* 2663km.. dus voor U ingereden
* 1 cilinder viertakt  geschikt voor A1 rijbewijs.. of leuk voor erbij  of ook geschikt voor achter op camper  ivm lage eigen gewicht
* Mooie mat blauwe kleurstelling
* Digitaal dashboard met oa schakelindicator en verbruiksmeter   1,7l gemiddeld is 1 op 59..... en dat is zuinig
* Middenbok
* Ideaal voor stads en regionaal verkeer  NIET voor op de snelweg
* Compleet met reservesleutel en boekje , eerste inloop beurt reeds uitgevoerd
* prijs 2699€ ( 1000e onder nieuwprijs ) en inruil ook nog mogelijk
  • Ruud de Jong te Enkhuizen
    Telefonisch bereikbaar van 09.00-21.00 ( niet op zondag ) 06-53616391
    Altijd even vooraf bellen voordat u komt om teleurstellingen te voorkomen.
    www.dejongmotor.nl





Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Aanbieder
De Jong In- en Verkoop
De Drie Kronen 33
Enkhuizen
Plan de route
06-53616391
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion